111. rész (:

2013.03.16 16:35

Susana: Én is szeretlek.-Majd odalépett Kendallhoz, és egy csókkal pecsételte meg szerelmüket.

Den: Naszóval Logan. Rád is rád talált a szerelem?

Logan: Amint látod. (: És ők itt a mi kisbabáink: Jenette és Anne. És egy hét múlva lesz az esküvő James-sel és Mary-vel együtt.

Den: Mindenki bepárosodott? :DD

Katie: Ami azt illeti Mir én én épp pasizni indultunk.- és erre Den egy csalódott fejet vágott.

Mir: Tudod mit? Én csak segítek neked. (:

Katie: Oké. Te tudod. De ha nem lesz barátod nem én leszek a hibás :D

Mir: Akkor mi elmentünk!

Mikor becsuktam az ajtót széles mosolyra húzódott a szám.

Katie: Tetszik neked Den, ugye?

Mir: Hát, igen, de nem tudom ,hogy ő mit érez..

Katie: Amikor azt modtam, hogy pasizni megyünk szomorú lett, de amikor te azt mondtad, hogy segítesz csak, akkor egy kicsit mintha elmosolyodott volna...

Mir: Lehet?

Katie: Miért ne...

Mir: És te kinéztél már magadnak valakit?

Katie: Igen, a neve Son, és ő is itt lakik Palm Woods-ban...

Mir: Akkor szerezzünk neked pasit akció indul ;)